Serpil51 Kızım 9 aylık doktor bugün bu ilacı yazdı hepsini. Bir seferde sık dedi özellikle sordum hepsi dedi eczacı üçte biri diyor hepsi fazla değil mi ya bide bugün iki kutu kullan dedi nasıl olcak bilmiyorum