Linva Merhaba hanimlar. Yarin 19 Mayıs resmi tatil. 19 mayısta pttler çalışır mı? Hani gönderi kabul etmeseler bile ellerindeki kargoyu şubeye ulaştırmak için yola çıkarırlar mı? Birde yiyecek göndermek istiyorum çok mu uzun sürüyor? Bozulur mu yolda?
Mom0988 Linva Canım hiç bilgim yok kargo açık olurmu şuan sadece aldiklarin hafta sonu olsada geliyor onu biliyorum.Yiyecek göndereceğin yere bağlı kaç günde gideceği.Ben 1 sene önce iğne gondermistim uzak bı ile tam hatırlamıyorum 2.günü gitmişti.
Serapveminikleri Linva Bence kapalı çünkü PTT resmi kurum oda kapalı olur cnm yemek havalar sıcak ya bozulur diye düşünüyorum 🙏
Linva Cheddar Mom0988 Mom980 Unknown NesLyy- ______ Teşekkür ederim kızlar 🌸💜 önümüzdeki hafta içi yollayayım ben en iyisi🤦🏻♀️
Unknown Linva Yarın kapalı olur. Geçen sene hamileyken canım çok istedi diye annem sarma göndermişti. Başka bi kargo firmasıydı 2. günde geldi pişmiş olana bir şey olmamıştı, diğeri mahvolmuştu. 🥲
Mom0988 Linva Öyle yap canım bu soğuk tutan poşet mi kutu mu ne var öyle bir şeye koysan olur sanki.Bide gideceği yer merkez mi köy mü eğer merkezde daha çabuk gider.
Olric11 Linva 🥰 kuru gıdaysa olur nohut fasulye felan ama diğer pişmişler için riske atmayın biraz uzun sürüyor ptt
Linva Serapveminikleri evet kapalıymış kuzum😊 Olric11 internetten sorguladım 2 gün diyor ama güvenmiyorum 3 veya 4 günü bulur yine😑 Mom0988 ilçe sanırım. Önümüzdeki haftaya erteledim bakalim☺