mermik Synmannesi laptop huawei matebook x kullanıyorum çok memnunum. Mouse da Microsoft kablosuz bi mouse u var onu aldim ama pek kullanmıyorum
Duyulurum Synmannesi [url=https://www.hizliresim.com/6fp2vgi][img]https://i.hizliresim.com/6fp2vgi.jpg[/img][/url] Bu klasik mouseu 15 yıl falan kullandik o zamanlar 20 30 liraydı ama evde çocuk da varken almaya değer bence. Yere düşecek bol bol sağlam olmalı
Synmannesi fatimas27 Ay canım ne yapayım evdeyim şimdi sütçü geldi yoğurt yapacağım sütü kaynatıyorum kızıma bir şeyler yediricem ay ben de seni özledim ne yapıyorsun nasılsın bebiş büyüdü mü biz 11 aylık olduk
fatimas27 Synmannesi şükür canim iyi olmana sevindim kizim 17 aylik oglum da iki aylık oldu az once aşıdan geldik çok şükür simdilik herşey yolunda
Ayse-Nur Ayse-Nur [url=https://www.hizliresim.com/r96r8bw][img]https://i.hizliresim.com/r96r8bw.jpg[/img][/url]
Synmannesi fatimas27 Canım iki ay aşısı ben de çok ateş yapmıştı iki gün felan kal paul vermiştim gözün üstünde olsun kaynanan yanında mı hala
fatimas27 Synmannesi yok kiz verdim calpol mızmızlanıp duruyor. Kaynanam gitti çocuklar durmuyorlardı kafası kaldırmadı çocukları…ise güce gelmez bacim yemege desen gelir yer içer gezerrr
Synmannesi Duyulurum Aslında görümcem alacak ona ikisinede attım ikisinden birini alacak bu daha iyi diye söyledim ona