Bu koltuğu kullanan var mı kızlar 0-18 almayı düşünüyorum ikincielden ama bunlarda öne dönük çevirdiğinizde önüne yastık gibi birşey takılıyormuş bazı bebekler istemiyormuş takılmazsa kemer takılanmıyormuş diye birşeyler okudum yastıksız kullanılmaz mı acaba kafama takıldı