Gulshgns Merhaba yakinda ek gidaya gececez. 6.ay tadim ayı evet ama 1 ay boyunca yeni gida mi tattiracagim tek bir öğün mü veecegim tam olarak nasil bir yol izleyecegim siz bu dönemde neler yaptiniz yardimci olur musunuz
Deletedmom006 Gulshgns yapilmasi gereken aslinda tattirmak bir ogun seklinde. Ama herkes kahvaltisindan ara ogununden gece mamasina kadar yapiyor. Karisik corbalar falan yapiyolar. Ama asil olmasi gereken tadim. Doyum degil
elifzeze Gulshgns merhaba buradan bakabilirsiniz detaylı anlatılıyor https://www.anneysen.com/ay-ay-bebek-beslenmesi/6-aylik-bebek-beslenmesi
Deletedmom115 Gulshgns 6. Ayda tek bir öğün 3 gün kuralı ile 1 ay boyunca tadım gidiyorsun zaten anca biter vereceklerin.
elifzeze Birgaripanne benim kızım suanda 1 yasinda. Orada ek gidaya alisma sureci anlatiliyor tadim şeklinde 3 öğün olarak
Gulshgns Aslında biraz daha bebeğe bağlı galiba bazi bebekler cok istahli kendileri belirliyo aslinda öğün sayisini biraz da