Kızm 5 aylık rotavirüsü aşısı için gittiğimizde sağlık ocağındaki hemşire azcik göz kayması var dedi.aile hekimine göster dedi gösterdim az var dedi oda ama geçer dedi.asiya geldiğinde kontrol edelim dedi.boyle olup süreci ne kadar sürede atlattiniz lütfen yazar mısınız?