1.5 aylık olduk sallayarak zoraki uyutuyorum kızımı ama beşiği bıraktığım an uyanıyor sürekli hareket halinde akşam beş oldu mu ağlamaya başlıyor sekiz dokuza kadar ara ara susuyor ama tekrar ağlıyor uyumuyor o saat aralığında bi türlü gece de 22.30 uyuyor sabah 4 te kalkıyor ya da üçte zoraki yine uyutmaya çalışıyorum ama olmuyor siz nasıl uyutuyorsunuz ağlama krizi geldiğinde nasıl sakinleştiriyorsunuz gündüz sallamadan asla kendi dalıp uyumuyor 😞acil yardım eder misiniz artık çok yoruldum şimdiden