Bugraumut 9 aydır bende oyleyım cnm benımde yorulduğum bıktığım tükendiğim zamanlar cok oldu gece tam 3 saat aralıksız dizimde salladığım hıc uyumadıgm tüm gun trk lokma yemek yemedgm 2 aydır da daha cok aglıyor hıc susmuyor atak diş derken ama aglayınca hemen kucagıma alıyorm gezdiriyorm evde sakinliyo sende oyle yap doktora gıt sinirini stresini bebek hissediyor dahada huzursuz oluyor