Melikeeeecansuu Dün dogum yaptım dikiş yerlerım çok agrıyır bıde sırt üstü yatınca kaarnımda sankı bırseyler oynuyor gbı bu acı dayanılmaz bebegımıde emzıremıyorum agrıdan koklayamadım bıle 😔 varmı işe yarar cagrenı
Omus35 Bir hafta 10 güne kadar geçecek evet çok haklısın çok ağrı oluyor düşük mg ağrı kesici fln veriyorlar ama pek kesmiyor genelde dinlen bol bol ağrın olmayacak şekilde uzan yada otur en zorunu atlattın bebeğin keser ağrını al kucağına bol bol ❤️