brckm selam kızlar birşey sormak istiyorum bebeğinizi ne sıklıkta emziriyorsunuz iki emzirme arası 2 saati geçmemesi gerekiyormus ama bebek uyuyorsa 2 saati geçiyorsa uyandırıpmı emzirmek gerekli ??
Kuzumveben brckm evet canim kac gunluk bebegin yenidoganlarda 2 saatte bir emzirmelisin gece alarm kurabilirsin ozellikle sarilik varsa zorda olsa uyandirmalisiniz
PelinKaraca brckm iki saatte bir emzir sarılık varsa zorla uyandır emzir uyanmıyorsa sütünü sağıp verebilirsin. Sonra zaten emme saatini kendi belirliyor canım. Büyüdükçede emme saati değişiyor benim ilkten bi saat sürüyordu sonra yarım saate düştü şimdi on on beş dakika filan sürüyor. 😊
Gamze0677 brckm bana da 2 saatte bir emzir dendi bebeğim çok kötü sarılık oldu sürekli emzir canım bi toparlanana kadar sürekli emzir
Berfu brckm 2saatte bir uyandırıp emziriyorum bende bazen beş dakika emiyor bazen 20dakika kendiliğinden bıraktıgında birdaha vermek için zorlamıyorum 20günlük olduk cok şükür sarılık olmadı🙏
brckm Kuzumveben 6 günlük canım 2 saati geçmesin diye bakıyorum ama uyuyunca mecbur geçiyor zorlada uyandırınca kendimi kötü hissediyorum
Kuzumveben brckm kotu hissetme annesi 2 saatte bir beslenmesini yapmalısın hepimiz aynılarını yasadik uyandirmalisin bi sekilde 😇
brckm PelinKaraca yarım saat falan sürüyor cok sıkılıyorum bazen zorla bıraktırıyorum göğüs ucum acıyor
PelinKaraca brckm göğsünün ucunu emmeyi bıraktırdıktan sonra sütünle ıslat bırak. Duşa gir sıcak suyla ovala göğüslerini. Yara içinde lansınoh krem kullan canım
Arascyln Berfu 21 gunluguz bizde emziriom birakiom uyanio memede uyyo O yüzden doymuyo mu ki die düşünüyorm.bide sağma makinası ile denedim hiç cikmio ama doğduğun dan beri kilosu iyi bilemedim🙄🙄🙄
Ayb brckm mutlaka 2 en gel 3 ama 2 önerilir saatte bir emzirilmesi gereklidir. Uyuyorsa uyandırın yada uyuyorken emzirin. Ama mutlaka bu sürelerde emzirin
Berfu Arascyln kilosu iyiyse hiç dert etmeyin demekki yetiyo sütünüz yetmese doktor muhakkak mama başlatırdı diyorumya beş dakikaysa beş dakika her bebek yarım saat bi saat emicek diye birşey yok sıkmayın canınızı bence sütünüz geliyordur🌸