Lansinoh kullandım onun dısında bebek emdıkten sonra sudokrem surup beklıyordum kalkmadan sıcak dusa gırıp yaralarda kavlamaya meyıl varsa soyuyordum cıkınca tekrar krem suruyordum o şekılde yaralar azaldı sonra da gectı bır deneyın ıstersenız, ha bir de kendi sütümü sürüyordum surekli, sağlıkla🙏🏻🤗