hirosima iki_prens_annesi lise zamanında kullandım. Tüğler alındıktan sonra sürülürse çıkmıyo fln ama fasa fiso hep. Çünkü hiç biyerde orjinalini satmıyolar orjinal olsa doğru etkisi var. Artık piyasadaki zeytinyağımı basem yağımı belli değil. Sonra tamamen bitti ama lazerle😂
iki_prens_annesi hirosima ole ama alan ise yariyo diyo orjinali bi dunya paradir simdi 😂 lazer bnde gttim bacaklarimda yok kolatimda tek tuk gelmeye basladi ama genital hamilelik dogum hormonlar mahvetti ondan kurtlmk istiyom 😄
hirosima iki_prens_annesi boşver bacım ne olduğu belli olmayan yağa oara döküp umut bağlama. Karıncayuvası bulup yumurtalarını sür belki o kesin işe yarar😂 yada yine lazere git en güzeli kesin sonuçlu😄
iki_prens_annesi hirosima hayatta yuva bulupda ellemem hem gunah hemde tiksinirim kutusundada hayir karınca resmi gorunce tiksinme geliyo zaten😄😄
Olric11 iki_prens_annesi yengem kullanmıştı kızına tüy için ama kız 16 yaşında şuan ve tüyleri çıkmış ☺️
Olric11 iki_prens_annesi aynen 😅 aynen ama garantisini vermemişti salon hamileliğe kadar rahattım oda bişey 😅