Ebruatktrk Kızlar 6 buçuk aylık bir oğluşum var bu ara sürekli çığlık atıyor seviniyor çığlık atıyor ağlıyor çığlık atıyor istediği şey olunca çığlık atıyor ne yapacağımı şaşırdım. Sesini tanıma gibi değil bilemedim de 🙄çözüm önerisi olan var mı acaba?
biregesevdasi Ebruatktrk benim oğlumda 6.5 aylık istediği bir şeyi vermediğimizde yada istemediği şeyi yaptığmızda bağırıyor çığlık atıyor :)
mombeto Ebruatktrk bizimki 5 aylıkken başladı şu an 5 ay 18 günlük ve artk şaşırıp donup kalıyorum her çığlık attığında😂😂 güler misin ağlar mısın oluyorum
PortakalliKahve Ebruatktrk keşke bulsak bi çözümünü 🥲 benimki de 6.5 aylık 5 ayından beri çığlık çığlığa. Bir de tiz çıkarıyor ki sesi, kulaklarını kapat kaç o derece 😁
Ebruatktrk Mertelisa unutur diodum ama o kadar uzun mu sürüyor 🤦♀️komşular falan çok bağırıyor deyince üzülüyorum 😐
turansmom Ebruatktrk Bunun bu çözümü yok, bebeklerin kendini ifade etme şekli budur. Komşularınızda bi zahmet katlanıversin, kendileri hic cocuk doğurmamış mı🙄
Ebruatktrk turansmom kendi çocukları sabahtan akşama kadar koşuyor evin içinde o görünmüyor işte 🤷♀️ben bilerek bağırtıyorum sesi açılır dedim bende 😊
turansmom Ebruatktrk Yok canım yapan kendini görmez asla, en mükemmel kendileridir. Boşver sıkma canını surda 2 3 sene bağırıp eğlenecek sal çocuğu yıksın binayı😂
Ebruatktrk turansmom yapacak bir şey yok kendimi de çocuğumu da başkaları için üzmek istemiyorum 🤷♀️