Mom079 ayy binmeyen binmiyo,kızım şuan 10 yaşında hiç binmedi o zamanlar arabamız yoktu sağlık ocağına bebek arabasıyla götüreyim dedim çok dik yokuşlu bir yoldaydi hastalığı bı taraftan aglamsdi bı taraftan bebek arabadinda tutamadım bı turlu,kucağımda kilolu bı bebek sırtımda çanta,elimde bebrk arabası eczaneye girdim ilaçları aldım yolun kenarına attım bebek arabasini dedim kalırsa kalsın,arkamdan eczane sahibi bey neler yaşadığımı gördü ki geldi bebek arabadini aldı bebeğimi aldı yardım etti Allah razı olsun yoksa bebek arabasını atmustum kenara