Tugcerylmzkerem Gebelikte de gaz sancisi yasiyordum suan dogum yapali 2 ay olacak halen yasiyorum bi anda sanci giriyor benimle ayni durumu yasayan var mi ne gibi onlemler aliyoruz yazarsaniz cok sevinirim
Fatmaaa22 Tugcerylmzkerem ben yaşamadım fakat bu gibi durumlar için fit alive gasicon isminde bitkisel bir ilaç var. Herkes çok iyi geldiğini söylüyor internetten yorumlarına bakın isterseniz
2prensannesi06 Tugcerylmzkerem canım zor ama şu sıcakta ayağına çorap giyi bide üşümemeye çalış dikkat et 😏 benimde öyle çünkü çorap çıkartmam yelek giyerim hep