Darlinggirl 8 aylığız. Bir elmayı ve bir kuru kayısıyı suda pişiriyorum. Üzerine 1 yemek kaşığı irmik atıyorum güzelce muhallebi kıvamında pişiriyorum. İstediğim kıvama gelince cam rendede ceviz , fındık rendeliyorum. İçine katıyorum. İnanılmaz seviyor. Sabahları da yumurtayı haşlayıp sarısını zeytinyağıyla yumuşatıyorum. Bebe bisküvisini su ile ıslatıp yumurtaya katıyorum. Üzerine de kaşık mamadan bir tatlı kaşığı koyuyorum( arı mama gece) sıcak su ekliyorum biraz daha. Muz da ekliyorum bazen. Bazen pekmez koyuyorum yeni evde ne varsa işime yarayacak. Misler gibi yiyor. Suyunu iyi ayarlamak gerek. Kabız olmaması için. Dilinin ucuna tattırıyorum severse yiyor zaten. Yemekleri de böyle çeşitlendiriyorum. Elma yerine armut vb. Şeylerle. Fikir olsun