giyus06 Kızlar merhaba. Bacaklarımda ki batıklar için at kılı fırçası almak istyrum 5 10 dkka bı bacağa 5 10 dkka dger bacağa assagidan yukarya doğru masaj yaparak batıklar yok oluyomus kullanıp memnun olan var mı
zeynepogretmen giyus06 ben kullanıyorum ama batık sorunum yoktu. Öylesine kullanıyorum selülit vs oluşmasın diye. Duştan sonra sadece.
PervinY giyus06 Bende sipariş vermiştim daha gelmedi. Biraz batık var pürüzsüz olması için her gün kullanıcam bakalım işe yarar mı.
Tugbatokatli giyus06 valla ben çok kullandım krem de , peeling de Ama hala var aynı , yok mu bı çözümü yaa:(
giyus06 antikoalababy düşündüm ama lazere gitmiştim hc memnun kalmamıştır batiklarimda geçmemişti sanırım lazer için yanlış yer tercih etmistim
PervinY Ozgeackgz-0 Merhabalar. Evet çok memnun kaldım ya her gün sabah akşam fırçaladım batıklarım nerdeyse kalmadı ve çok pürüzsüz güzel oldu iyiki almışım 🤗
Ozgeackgz-0 PervinY rica etsem aldığınız yerin linkini atar mısınız bende uzun zamandır araştırıyorum ❤️
PervinY Ozgeackgz-0 Trendyol dan Mar’le ninkini aldım kendi mağazasından. Zaten başka satıcısı da yok Mar’le yazın çıkıyor.
Prenses_annesi22 giyus06 ahh o dert bendede var batıkları gec bırde lekeler var batık lekelerı napıcam bılmyorm cok guzel bacaklarm vardı şimdi bakasım gelmıyor cozumu yok mu acaba bunun lazerden harıc 😔 cok canm sıkıldı ya