Sarılığımız vardı çok şükür yavaş yavaş geçiyor. Gündüzleri 1,5-2 saatte bir uyandırırken çok zorlanıyorum. Uyanmıyor emmiyor. Beslemek için sütümü sağıyorum yada mama veriyorum mecuren biberonla. Uyurken meme almıyor çünkü. Çoğu zamanda biberondaki sütümü bile içmiyor. Bu gece ellemedim hiç 4 saat sonra uyandı kendiliğinden güzelce emdi yattı sabah altıda. Sonra 9:30 kendi uyandı yine emdi ve yattı. 4 saatte bir uyanıp beslense çok mu geç olur ?