minikbirbal aa öylemi iyiki söylediniz bunu ya ben baya boca ediyodum bepantol kendi emildiğinden ondan alışmıştım bunu da öyle yapıyodum meğer ondanmı olmuş kıyamam çocuma ince sürüp iyice yedirmek gerek demek sanki o zaman etkisi olmicakmış gibi hissediyo insan çok sürünce bi rahatlama geliyodu😬