Ozlemasya Merhaba hanımlar kacinci aydan sonra bebekte kilo alımı yavaşlar benim kızım 2 gün sonra 4 aylik olacak bugün kontrole götürdük yarim kilo almış ilk 3 ay da her ay 1 kilo alıyordu doktor çok Yorun yapmadı ama azalması normal mi
Selin39 Ozlemasya hayır canım normal benim kızımda ilk 3 ay 1 kilo aldı 4.ay kontrolünde 650 gram almıştı
uykusuzMoMm Ozlemasya bızımkı 6 aylık olunca yavasladı her ay 1 kg dan fazla aldı artık 300 400 gram ancak 2 aydır da hıc almıyor resmen yemıyor dişten dolayı
Ozlemasya mombeto Oruç tuttum acaba Süttum mu yaramadı diye korktum sagolun herhalde bundan sonra her ay yarim kilo mu alicak