Catharsis alakası yok ben 3. Ayımda regli oldum kilo olarak aynıyım dikkat etmeyince gitmiyor şişkinliğin iner sadece ama kilo olarak bi değişim olmaz yani en azından bende olmadı ve yediklerine dikkat etmeyince spor yapmayınca değişim olucagını düsünmüyorum