Merhaba, kizim 3,5 aylik dogumundan beri zor bir bebekti, reflü, kolik, gaz, alerji filan derken büyüdükce biraz daha rahatladi ama hep sinirli mutsuz ve aglayan bir bebek. Esimle ben cok sakiniz, evimiz sakin ve huzurlu.. gürültü kabga filan hic yoktur. Ama bebegimiz sürekli agliyor. Uyurken agliyor, uyaniyor agliyor, herseyden 5dk icinde bunalio agliyor, günde 3 kere disriya cikariyorum ordada agliyor.. cok hareketli masallah. Artik dayanamadik bakici aldik destek icin ama ondada agliyor. Aglamasi böyle ciglik gibi.. sanki etini yoluyorsun.. 5dk keyfli ve gülüyorsa geri kalan 2h agliyor. Delirmek üzereyim, tüm günüm onu sakinlestirmek ve uyutmak ile geciyor. Gündüzleri asla yataginda yatmiyor. Saatlerce kucagimda uyutuyorum. 24h icinde minimum 13-14h uyumasi icin ugrasiyorum. Bu sabah 5.30da uyandi agladi agladi.. artik cinnet geciricem. Asla mutlu olmuyor, oyalanmiyor, sakinesmiyor.. mutlu olsun aglamasin diye yapmadigim sey kalmadi.. diyorum ya saatlerce kucagimda yatar ve yinede aglayarak uyanir. Saglik sorunu yok allaha sükür.. ama hayat kalitem 0. bakicida ise yaramiyor sirf yemek temizlik islerine veya 1-2h oyaliyor ama ondada agladigi icin bana yine rahat yok. Cok tahammülsüzüm artik, sinirleniyorum.. agladikca kendimi biyerden atmak, biryerleri tekmelemek istiyorum.. böyle sakin bir evde böyle sakin ebeveyinlerin nasil bukadar sinirli bebegi olur anlamiyorum. Aynisini yasayan var mi?