Sibelesen2 Kızlar oğlumda süt alerjisi var bilmeden daha önce süt ürünleri tüketmiştim ve öyle sağdığım sütler var. Bu sütleri vermek istiyorum yoksa ziyan olcaklar kullanamayacağım. Bursa Osmangazi’de ikamet ediyorum elden teslim yapabiliriz.
Gazmelioglus Sibelesen2 ahh keşke yakın olsaniz bana bizim bı akraba iki üç gün önce vefat etti küçükcuk yawrusu kaldı oda kuvoz de biz İstanbuldayz benm 6 aylık bebeğim War ama sütüm yok Ramazandan beri emziriyorum azdı zaten kestim bende keşke yakın olsanz
Ysg0 Gazmelioglus ah yavrum benim kıyamam ona. 🥺 keşke pandemi olmasa valla Bursa’dan çıkar gelirim ellerimle teslim eder, gerekirse emzirirdim bile 🥺
Sibelesen2 Gazmelioglus çok üzüldüm kıyamam başınız sağolsun. Keşke verebilsem ulaştırabilsem umarım paylaşacak anneler çıkar
Gazmelioglus Ysg0 saol canım benim Allahım herkesten razı olsun çok zor bı durum rahmetliyle aramızda birşey geçmişti konuşmuyorduk dün bebeğin kıyafetlerini ben yıkadım çok tuhaf oldum
Gazmelioglus Sibelesen2 çok saol canım çok zor ama insanın hiç aklından çıkmıyor hiç konduramiyorsun gencecik kadın iki yaşında kızı War bide bebeği kaldı işte şehit oldu yawrum
Sibelesen2 [silindi] ilk olarak egzama başladı yüzü kızarıyordu sonra dirseklerinde kulak arkalarında kuruluklar oluştu bir de birkaç kez bezinde kan vardı test yaptırdık süt ve süt ürünleri kuruyemiş alerjisi çıktı
Gazmelioglus Ysg0 amin inşallah şehit oldu diyor herkes ins olmustur ne diyim çok acı bi durum küçükcuk kızı kaldi bebeğini hiç görmedi kokusunu hiç icine çekmeden gitti eşi kayınvalidesi fln çok kötü ya