Günaydın hanımlar…
Kapanmanın yeni başladığı sıralarda birinden bi kaç ürünü toplu olarak satın aldım. Başından beri çok sallıyordu dediği gün vermedi kargoya neyse üç gün geçti soruyorum verdim yoğunluktan sisteme düşmemiştir dedi. Bi kaç gün daha geçti inanmadım iptal etmeye çalıştım ama sayfa yüklenmedi hata verdi. Kıza yazdım sonra sitemli yalan söylüyosun söylediğin günde vermiyosun gibisinden her ne olduysa mesajlaştıktan sonra sisteme düşeceği tuttu mesaj geldi ama 5 dk sonra iptal edilmiş gelin kargonuzu alın diye kızı aramışlar gitmiş almış şimdi ben mağdur oldum destek merkezine yazıyorum bi şey çıkmıyor site parayı bekletiyor ürünlerde kargoda diyor bi bilgisi olan varmı ne yapabilirim ?