Elfdru Merhaba 4 ay 18 günlük bebeğim var emdikten sonra kusuyor dünde bugünde aşırı bir huysuzluğu yok fazlasını kusar diyorlar ama eskiye göre daha az emiyor zaten nasıl fazla emsin ki diye düşünüyorum. Benim gibi olan çözüm bulan var mı?
Elif_demir Elfdru 11 aylik oglum hala dha fazla sut icince kusuyor bastan beri boyleyiz fiskirarak kusmadikca sorun yok fazlasidir diye biliyorum
Senacity Elfdru eğer kustuğunda çok kötüyse kokusu üşütmüştür. Ayaklarını sıkı tut. Bizde her emzirdiğimde kusardık ek gıdalardan sonra bi tık daha düzeldik.
Elfdru ikiprensannesi_gul normalde büyük insanda bile fışkırarak kusmak hastalık belirtisi. Galiba normal kusunca fazlalığını çıkartıyor
Senacity ikiprensannesi_gul fışkırmak öyle yakın bi mesafe değil gazını çıkarırken reflexle yapmıştır belki. Zaten fışkırtarak kusarsa sürekli ozaman sizide çok huzursuz eder. Bi doktora götürmenizde fayda olur. Ama bende aynı durumları yaşadığım için biliyorum. Ben ayaklarımı üşütürüm bebek emer kusar. Anneyle bebek kendine iyi bakmalı. Sadece bebeğe bakıyorum üşütmüyorum dememeliyiz. Malesef bizden kaynaklıda kusabiliyolar.
ikiprensannesi_gul Senacity he yok öyle uzak değil zaten sık kusan bi bebekte değil ben eğildim kaldırdım onu yüzüne yaklaşmıştım o ara kustu aslında gaz çıkarır gibiydi gözüme sıçradı sonra