Genellikle hep emziriyorum, ek gıda ya çok vermiyorum az az tadım tadım gidiyorum.
Bir ölçüsü var mı, daha yeni 6 aylıkken ek gıdaya geçtik.
Sabah, akşam, öğlen mi vermeliyim.
Nasıl yapmalıyım ve ölçüsü bir kaç Kaşıklı benim için. Benim gibi olan anneler yazabilir mi?