Mircan atak mı ne bilmiyorum gerçekten aynı durumdayım. Sabah 5ten akşam 8e kadar kolum bacağım gibi hep dipdibeyiz. Yemeğini bile hazırlayamıyorum paçalarıma yapışıp ağlıyor hep mutsuz hep ağlıyor gece çığlıkla uyanıyor. Yere oturuyorum oyun oynamak için, 10 saniye oynayıp yğne gelip kucağıma çıkıyor sanki ben buhar olup uçacakmışım gibi korkuyor. O kadar üzülüyorum ki onu böyle görünce. Çok fazla ayağa kalkıp hareket etmek istiyor düşmesin diye etrafında pervaneyiz. Ve çok hızlandı hareketleri bunların huysuzluğu diye düşünüyorum. O yüzden uyumuyor hep ama hep hareket etmek istiyor. Eşimle çaresizce birbirimize bakıp duruyoruz artık yok yani böyle gidecek sanırım bu ay..