İkiz bebeklerim 9 aylık olacaklar, sabah 7 gibi uyanıyorlar mamalarını içiyorlar 120 cc. Normalde kahvaltı 1 saat sonra falan verin diyorlar ama benimkiler asla istemiyor kahvaltıyı zaten çok iştahlı değiller. 2 saat sonra yediriyim diyorum o zaman da uyku saatine denk geliyor uyumak istiyorlar sabah 9 gibi uyuyorlar 10 buçuk gibi uyanıyorlar o zamana kadar kahvaltı çok mu geç kalıyor ?