Kuzeybabyy Bir haftadır yapamıyordu zeytinyağ filan içirmiştik poposunu uyarmıştık azcık. Artık bugunde yapmasa fitil alıcaktıkk ama gerek kalmadı bu sabah yaptı eşimle nasıl sevindik bir gün buna sevineceğim aklımın ucuna gelmezdi 😅
uykusuzMoMm Kuzeybabyy ahh analık gazını yapsa seviniyoruz kakaya seviniyoruz bıraz fazla yese seviniyoruz 🤩💜 bende oyleyım 💩 kokusu alınca sevinirim 😃😃
BalarisiYusra Kuzeybabyy bizde kaka yaptı diye çoğu kez sevindik 🤣 Çünkü çok huzursuz oluyordu sürekli ağlıyordu yaptığı an rahatladı bizimse rahatlattı 😀
Aylizimm Kuzeybabyy benim bebeğim de yapamıyor kaka zorladinda emdiği süt geri kusuyor bu yüzden fitil veriyorum 3 .gün nasıl çözerim bu sorunu bilmiyorum
Kuzeybabyy BalarisiYusra evet evet çok huzursuzdu ıkınmaktan kızarıyordu gerçekten sıkıntı onlar için 🙃 sağlıklı olsunlarda başka bir şey istemeyiz 🥰
Papatyass Kuzeybabyy Gözünüz aydın 😁 bende bekleyenlerdenim hatta bu gece rüyamda gördüm yaptığını 🤦♀️ darısı başımıza inşallah
Ebruea Kuzeybabyy ahh biz analar☺️ bende bekliyorum popişinin başında yapamadığı zamanlar eşim kızar şu çocuğun popişinin bir rahat bırak diye 😁