Ya kızlar 23 ünde 5 aylık oluyoruz bi kaç defa denedim ayakta sallayarak bırakmayı çok ağlıyor nasıl yapcam ne yapcam beşiğinde sallasam uyumaz asla😏 kademeli bıraktırmak lazım ama nasıl yapcam bilmiyorum. Yanına yatsam yine olmuyor eşim 3 günde bir işe gidiyor nöbet tutuyor yorgun geliyor bebek ağladığında sinirleniyor ayağında uyut nolcak die. Yeri gelince de niye kendi kendine uyumuyor diyor bir tuhaf adam😀Neyse işte o evdeyken mümkün değil eğitim vermek vs 😔