Kızlar merhaba ,hamile iken happy momdan çok faydalandım.Sıra burda ;) 9aylık olduk ve ek gıdaya başladık.Elbiselerde haliyle kaka, yemek lekesi dolu.Var mı şöyle sıkayım kıyafete atayım makineye çıksın lekesi bir ürün.(Not:anne usuüşğ sıcak su beyaz sabun bazı şeyleri çıkarıyor ama zahmetli ve bazı lekelere etki etmiyor,baby me leke çıkarıcı sprey de yeni lekelere etki ediyor.Çalışan anneyim çamaşırını biriktirip yıkıyorum kızımın)