Dodonay Selma kızlar. Hap kullanıyorum. Adetim başlayınca kullanmaya başladım. 21 gündür içiyorum. Bugün kanamam var. Sizde de oldu mu? Normal bi durum mu acaba? Adet olmak için cok erken benim için. Sizdeki etkilerini merak ettim 🙄
Bereneymenannesi Dodonay ben kullandım iki ay ara kanamam çok oldu kanamayı azaltır vs kullan dediler bıraktım düzene girdi bende çok kanama yaptı 10 günde bir süprizzz neyse ki bıraktım ama herkeste böyle olmuyor
Kuzumveben Dodonay normal canim bu hapi kullanirken adet olabilirsinde olmayabilirsinde ben 4 aydir kullaniyorum 40im cikti kullanmaya basladim henuz adet olmadim
Dodonay Bereneymenannesi ya evet. Vala süpriz. Adetim biteli daha 15 gün oldu halbuki. Siz şuan neyle korunuyosunuz
Aselkyk Kızlar bende sağlık ocagından hap aşdım carezatte değil ismi başka hepsi aynımı yoksa daha iyisi veya kötüsü oluyormu bi fikrim yok benım ilk defa kullancam
Dodonay Aselkyk bu emzirirken kullanılan bi hap canım. Saglık ocagı vermiyo bunu. Ama normal doğum kontrol hapını veriyolar diye biliyorum. Emziriyo musunuz siz?
Aselkyk Dodonay kızım 1 yaşında şuan yeni doğum yaptıgımda gittim sağlık ocagına doktor hiç bi hapı tavsiye etmem dedi 1 yaşına kadar sütün kalitesini düşürür ve azaltır dedi bende kullanmadım bi yaşına gelince verdi bu sorun olmaz dedi
Dodonay Aselkyk emziriyo musunuz? Ve emzirdiğinizi doktor biliyo mu? Benm bildiğim östrojen hormonu içeren haplar kullanılmıyor emzirirken