Kızlar bır cok kez post actım buraya oglum 9 aylık 2 aydır sabah 6 bucukda saga sola dönüp duruyor uykusu var uyuyamıyor ve hergun aynı saatte calpol verdm mama verdm su verdm üstümü kalın gelıyor dedm incelttim beşikmi rahat degıl dedm yanıma aldım ama neyden dolayı kıvranıp uyandığnı bulamadm uyanınca bıraz beklıyor kakasını yapıyor altını degısıyorm yarım saat durur durmaz esner aglar uyur bugün gazı oldugunu gazdan bu sekıl yaptıgını düşünmeye basladm 2 3 defa doner ken gazını gazını çıkardı uyumaya devam ettı bebekkende hıc gazı yokdu gazlı bır bebek degıldı neyden olur bu bebegı bu aylarda olup aynı sorunu yasayanlar varmı 😭