Smsnannesi bizim bebeğimiz 1 aylık olduğunda doktora gittğimizde kolik olduğunu teyit etmişti. O zamanlar hep her ağladğında acıkmış diyip emziriyordum. Yarım saat bir saatte. Gece uykum kalmamıştı. Dinlenemediğim için bi de sürekli emzirdğim için sütm de az oluyodu..doktor gaz damlası tavsiye etmedi. Emme süresini 3 saatte bire çılar dedi. 2bçk saatte bire çılarabildm ama kolik diye bişe kalmadı. Gece 4 5 saat aralıksız bi uykusu oldu. 2 bçk aylık şimdi. Gazını kendi kendine çıkarıyo çok şükür. Ama doktor tavsiye etmese de ben gaz damlası kullandm. Nurse harvey kullndm. O bitince bi de bigaia kullanıyorum şimdi.