Bende damlaların hiçbir faydasını görmedim . Biogaia, relaktaz, sab simplex hepsini kullandık . Aşırı derecede gazı vardı oğlumunda baharatçıdan kimyon tohumu aldım ve sansıcı oldukça verdim çok rahatladı. Rezeneyıde kullandım o da hiçbir işe yaramadı oğlum şuan 4 ay 20 günlük rahatız çok şükür. Allah yardımcınız olsun