1prens1prensesannesii Kızlar oğlumun odasını ayırdım bugün. Gece hiç uyanmadı şükür ama sabahın 5.30 da kalktı geri uyutamadım etrafa bakınıyor hep. Siyah perde alsam diyorum. Fayda eder mi sizce kullanan var mı
nurelem 1prens1prensesannesii canım ben onu denedim , kahverengi fon taktım hiç ışık almıyordu içeri işte o zaman uyuyordu, ışıkta uyuşmuyor tabi bu aralar cozuttuk😀
Eb1 Bende kullanıyorum doğduğundan beridir ama 6 uyanma saati. Elektrik direği var camın önünde çok ışık alıyor ama mecbur takıyorum ben
sevimlienerji 1prens1prensesannesii bende istiyorum ya faydalı oluyor mu acaba 😊hava aydinlaninca kalkıyor oğlum hemen 😕
Mom0791 1prens1prensesannesii ben siyah perde degılde camın kepengini indiriyorum ortalık kendılığınden karanlık oluyo
MerveLiva 1prens1prensesannesii benm yatak odası storum blackout ışık geçirmiyo uyuduğu zmn direk onu kapatıyorum bayaa karanlık oluyor gündüz bile gece gibi insanın uyanası gelmiyor😅👍
ecemm-6161 1prens1prensesannesii al canım ben karartma fon kullanıyorum oda kapkaranlık oluyor 😊 cokta güxel uyuyor
sdsd Kesinlikle alın karartma fon (blackout) uyku kalitesi artıyor ben gündüz de kullanıyorum uykuya geçecegı zaman kapatıyorum, karartma fonu siyah almanıza gerek yok ama %100 ışık geçirmeyen blackoutlar var.
sdsd Arc1993 merhabalar perdeciye sordum 850-900 fiyat verdi ama %100 ışık geçirmiyordu, telefonun fenerini arkasına tuttuğunuzda ışığı geçirmiyordu, ama bu kadar yüksek ücret vermek istemedim ikea dan almıştım,
Toprak2509 1prens1prensesannesii siyah değilde karartma perdelerin renkleri oluyor onlardan alın. Işıgı güneşi baya engelliyor ben çok memnunum.
haziranin25i 1prens1prensesannesii Blackout kullanıyorum çok memnunum sadece sabah siz kalkarken zorlaniyorsunuz 🙈
Annis-ogul 1prens1prensesannesii bu sefer de gece gündüzü zor ayıracak cnm ,hic o topa girme istersen . Bn sabah 5.5 6 dedin mi hep ayaktayım😀🙈
Dyunak Bende aldım 6da uyanıyordu hep uzar uyku süresi diye ama aynı değişen bir şey olmadı açıkcası belki uyku kalitesi artmıştır bilmiyorum
hanasil Benim uyku rutinini oluşturmamda en büyük etken oldu çünkü gece uykusuna 7-8 gibi geçiriyorum ondada hava tam kararmamış oluyor koyu gri fonları çekiyorım oda karanlık oluyor o şekilde uykuya geçiyor