Elisa- Merhaba , bebeğim 3 ay 10 günlük , kehribar kolye ve bileklik aldım . Takmam istiyorum ama korkuyorum bi şey olursa diye. Siz kaçıncı ayda taktınız ?
4bilge12 Elisa- 4 aylık olana kadar ayak bileğinde kullandık. Şimdi gündüzleri boynunda, geceleri ayak bileğinde kullanmaya devam ediyoruz.