Ozlem_likce evet aynı anda yapılıyor hepsi sırayla 😟 biraz zor bebek ağlıyor ama aşıdan sonra hemen kucağınıza alın sakinleştirrim. Sonrasında tabiki huzursuzlugu vardı malesef aşı yerleşnin acıdığını düşündüm açıkcası. Ama ilaç yada hiç bişey vermedim ateşde çıkmadı çok şükür . .şuandada keyfi yerinde ☺️