Merhaba güzel anneler nolur bana bir öneri de bulunun sinirden patlamak üzereyim 🤷 Oğlum 17 aylık doğuma yakın çok sevdiğimiz bir yakınımız kendilerinde bulunan cybex marka bebek arabasını kullanmanız için bize vermişti o yüzden araba almamıştık. Oğlum 4-5 aylıkken bu arabayı geri vermemiz gerekti. Çok maddiyatımız da yoktu o yüzden 2. El den temiz bir araba baktım. Çok uygun fiyata beneto Bt500 Trio buldum özel aracımız yok oğlumda bebek arabasından gezmeyi çok seviyor kucakta durmuyor o yüzden çok incelemeden gidip baktık gayet sağlam görünüyordu aldık. 1 ay sonra tutma kolu 2 ay sonra fren kısmı en sonda ön sağ tekerlek kırıldı tabi araba çöp sonra yine başka bir tanıdığımız yurtdışından bir bebek arabası almış birkaç sene önce ama bebeği daha yenilerde oldu sadece 2 ay kullanmışlar başka bir araba hediye gelmiş onu kullanıyorlarmış bunu çok makul fiyata biz aldık 3 ay geçti yolda giderken oğlum içindeyken biranda araba katlandı, katlanması gereken kısım kırıldı yolun ortasında kaldım 🙄 benim bahtsızlığım mi bilmiyorum ama artık sinirlerim bozuldu çok maddi durumumuz yok bana uygun fiyatlı kullanıp memnun kaldığınız çift yönlü bebek araba modellerini söyler misiniz ?