Ben stresli anımda ve heyecanlı film izlerken tırnak koparan biriyim ,normalde 7-24 yemem yani . Kızım da benden mi gördü bilmem ama 2 gunddir yiyor :(((( ayy bı iki tırnağı derine bile gitmiş . Çok çok üzülüyorum . Kızım 2 yaşında . Ben artık kemirmiyicem tabi . Ona kızsam daha yapar biliyorum ,görmemezlikten geliyorum ama içim içimi yiyor . Evde kavga da yok strese girsin de yesin. Fikri olan yazsın lütfen . Canı tatli değil ,o kadar derine gitmiş bı of bile demiyir . Napiim ? Dikaktini dağıtacak şeyler buluyorum ,o yerken gidikliyorm falan . Unutur mu bunu ? Ne olur unutur diyin