ecemm-6161 Milagrosoreiro hemde nasıl çarpmak uyutmaya kalkıyorum onaya uyumuyor zat zor işte 🤦🏼♀️💁🏼♀️💁🏼♀️😂
limonlukarpuzzz Milagrosoreiro o saate kadarda trilyon kereuyandi yatakta yerimi isitmadan kalkiyorum😂😂 ve 12 de uyudu 😂😂
Balkizinannesitugce Milagrosoreiro Bız on aydır beste uyanıyorum arada annem geliyor ona verim tmm diyorum biberin nerde su nerde tam dalacekkeb ağlama sesi bırakamıyorum ben ne zaman 7 de uyanacagim 😑😭😭
mery18 benim kızda 6 da uyanıyo kendi kendine auau diye sesler çıkartıp bağırıyo beşiğin kenarını tırnaklıyor ordan çıkan sen hoşuna gidiyo sürekli yapıyo😂 bende her sabah olduğu gibi yine o sese uyandım🤣🤣
sehribannn Milagrosoreiro bizde 6.30 7 civarlari uyanıyor yatak odamiz sabah güneşini alıyor sanırım ona baglıyorym ben
salcali_yumurtaaa Milagrosoreiro 4.50 net. Dakka şaşmaz inanın 😁 alarm kurulmuş gibi çocuğumun poposuna 🥰
Teemo07 Milagrosoreiro biz de öyleyiz. 5te kalkıyor, altını değiştiriyorum iyice uykusu kaçıyor. Bu aralarda 5 gibi bi kaka merasimimiz oluyor bu saat oldu hala tam yapamadı. Uyuyup uyanıyor bu yuzden sürekli. Bi ıkınma halinde. Bu 5te ne var anlamadım.
BirAnneBirBebekkkKk Milagrosoreiro bilmiyorum dindurmayi fazla kacirmisim bogazimin agrisi basima vurdu diye dusunuyorum aklim koronaya da gitmiyor degil cok fazla disariyada cikmiyorum aslinda
nurelem BirAnneBirBebekkkKk müge anlıyı bekliyorum daha onu izliycez benim çocuk casper mübarek uyku ne bilmiyor😯😀😀
Sedanur29 Alp16 al benden de o kadar cocuk gece resmen cenge çıkıyor sanki uykuyla bi savaş halinde tabi bende ayakta. Kocalar odada mışıl mışıl uyuyor oh