Milagrosoreiro Havalar ısındığından beri oğlum 5’te uyanıyo.Neden böyle oldu ki bizimkide mi yaz saati uygulamasına geçti😕Sizinkiler nasıl?
BirAnneBirBebekkkKk Milagrosoreiro benimkide 5 te uyandi basim agriyor aksamdan beri o masallaj sanki oglen kalkmis gibi
Bykozn Milagrosoreiro benimkide 5 ye uyandi kornini doyururp altını degistim uyutmaya çalışıyorum ama asla uyuycak gibi değil
BaharBebek34 Milagrosoreiro bizim de aynı, yaklaşık bir haftadır 5de uyanıyor🥺. Ben hiç Işık falan açmadan, konuşmadan, alıp emziriyorum. Yarım-bir saate geri uyuyor. Sekiz, sekiz buçuğa kadar uyuyor☺️
BirAnneBirBebekkkKk Milagrosoreiro bilmiyorum dindurmayi fazla kacirmisim bogazimin agrisi basima vurdu diye dusunuyorum aklim koronaya da gitmiyor degil cok fazla disariyada cikmiyorum aslinda
Alp16 Sallıyorum bakalım ama sanmıyorum uyucak uyusa bile uykusunda kavga ediyor sanki beni uyutmuyor
Sedanur29 Alp16 al benden de o kadar cocuk gece resmen cenge çıkıyor sanki uykuyla bi savaş halinde tabi bende ayakta. Kocalar odada mışıl mışıl uyuyor oh
Ayazimm58 Milagrosoreiro Bizde bizdee hiç şaşmayız saatimizden 😒 şuan kucağımda gozu kapali yerine koyunca uyanır 🤨