Egehaninannesii Surupla düşüyor tekrar yükseliyor şuan 37.9 hala yarın hastaneye randevu aldım gideceğiz diş ateşi böyle olur mu kafası ve boynu yanıyor resmen
uykusuzMoMm Egehaninannesii ılık bir su ile duş aldır cnm ince giydir oglumunda ara ara olur atesı dişten sadece kafası ama vucutta olmaz diş agrısından sanırım cok cabuk sürede geri düşer
Minikuzu Egehaninannesii bizim doktorumuz ateş olunca 2 gün takip edelim demişti sonrasında 6. Hastalık olduğu çıktı. Çok geçmiş olsun fazla bir ateş değil ama insan korkuyor
Egehaninannesii uykusuzMoMm aldırdım canım düşüp geri yükseliyor benim korkum enfeksiyon falan olması
mutena uykusuzMoMm kafa ve boyunda diş çıkarırken oluyo genellikle bizdede, geçmiş olsun insallah distendir
uykusuzMoMm Egehaninannesii yok cnm enfeksıyondan kaynaklı olsa tüm vücutta olur kafa kısmı genelde dişten diş agrısından içiniz rahat etsn bır goturun hastaneye 🤲💕
Egehaninannesii mutena ilk defa diş ateşi yaşıyoruz şaşırıyorum normalde hiçbir disinde ateşi çıkmadı. Bu sefer köpek diş çıkıyor acaba o mu zorluyor
uykusuzMoMm mutena inşallah 🤲 2 aydır çok zorladı beni uykuları hepten unuttum çok huysuz sureklı mız mız kucak istıyor 😪
limonlukarpuzzz Minikuzu valla bilemem ben doktorun yalancisiyim 38′i bulmuşsak diş ateşi değildir o altinda enfeksiyon yatar dedi keza bir çok doktorsa bunu soyluyor şu ara diş atesi yasiyoruz 37.5 u geçmedi hiç.
Minikuzu limonlukarpuzzz 6. Hastalık geçirdi bebeğim o yüzden ateşi baya araştırdım diş ateşi 38 geçmez yazıyordu ve doktorumuz öyle demişti. Diş ateşi inatçı da değildir. Rabbim evlatlarımızı korusun inşallah
limonlukarpuzzz Minikuzu evet inatci degil dun bir panikle ateş dusurucu verdim baktim hemen dusmus bu gece 37.3 ile uyuttum 1 saat sonunda normale donmustu ilaç kullanmamaya özen gösteriyorum.
ecemm-6161 Egehaninannesii dişten KUZum o geçmiş olsun banyo yaptır düşmezse ıslak bezyap basına koy düşmezse