Ayazinannesi3001 Akcm Aptamil kullanıyordum. Dün akşam Bebelac kullanmaya başladım öneri üzerine. Belki daha iyi olur gaz problemleri azalır diye
Alparslan12 Akcm aptamil kullananların çoğu eminim başka mamaya geçecek 😂 bebeklerde aşırı gaz ve kabız yapıyo
Biittercikolata Sarılıktan dolayı İlk ay ekstra destek için Hipp verdim cok memnun kaldım. Kesinlikle gaz, kabız vs hiçbir sey yapmadı. Şimdi vermiyorum ama kenar da köşede yine de durduruyorum ☺️
Akcm Alparslan12 ben hipp kullanıyorum ama bnmkindede kabızlık oluyor arada kabızlık için hangi mama daha iyi
Alparslan12 Akcm aslında hipp ne kabızlık ne de gaz yapıyo derler hatta bende onu kullanmayı düşünüyodum bebelac gold ve aptamil benim bebeğime asırı gaz yaptı siz kabızlığı için sabah akşam bir çay kaşığı zeytinyağı verirseniz kabızlıktan kurtulursunuz bence yaz geldi sık sık ılık suya oturtun
Senemmm22 10 ayliga kadar hep aptamil kullandım fiyati biraz pqhali olduğu için 1.5 aydır similac kullanıyoruz memnunuz