Gerçekten perişan haldeyim. Kendimi hep sus şükret bebeğin sağlıklı diye telkin ediyorum. İsyan etmek değil bu ama artık vücudum dayanamıyor. 9 aylık bebek hala ilk günkü gibi gece en az iki saatte bir meme için uyanıyor. İki saatte bir uyandığım gecelerde kendimi şanslı sayıyorum. Çünkü çoğunlukla yarım saatlere kadar düşüyor. Yani bir gece rutinim şu şekilde; diyelim 11de uyudu 12de uyanıyor emiyor uyumaya devam ediyor. Uyuyor ama ağlıyor kucakta yada ayakta sallayarak susuyor. İyice dalana kadar sallıyorum. Yatağına yatırıyorum saat 1 olmuş oluyor. Ya yatırdığım anda uyanıyor ya da daha kötüsü 15 dk sonra uyanıp ağlıyor. En fazla bir saat uyuyor o arada bende uyuyorum. Saat 2 oldu en başa dönüyoruz. Bu böyle kısır döngü sabaha kadar sürüyor. Ben yarım saat uyuyup yarım saat oturuyorum başında uykum sürekli bölünüyor. Günlerdir salonda sabahlıyorum bebeğim ayağımda sallayarak uyuyakalmış vaziyette. Sırt ağrılarım bel ağrılarım boyun ağrılarım ve bacak ağrılarım hiç dinmiyor. Gündüz annem falan baksa uyusam asla yetmiyor gece uykusunun yerini tutmuyor. Kendimi hep yorgun bitkin halsiz hissediyorum dolayısıyla gün içinde aşırı hareketli olan bebeğimle ilgilenmeye oynamaya bile mecalim olmuyor. Bulduğum yere uzanmak istiyorum. Bu da kötü hissettiriyor.
Çevremde çok arkadaşımın bebeği var bunu yaşayan kimse yok. Kime sorsam sabaha kadar uyuyor bebekler. Benim gibi olan var mı? Bunun için yaptığınız bişey var mı?