Emzirmiyorsan sadece mama alıyorsa çocuk iki yaşına kadar ana öğün olarak anne sütü yada mama almalı. Ek gıdayı ara öğün olarak tercih etmelisiniz. Yani mamayı bırakmanız yanlış olur.. benim böyle bir arkadaşım vardı çocuk anne sütü hariç hicbisey yemek istemiyordu.. doktor kontrolünde ağır demir anemisi olduğundan dolayı iştahsız olduğu ortaya çıktı.. doktora götürüp bı tahlillerine baktırın ve doktordan öneri alın bence .. geçmiş olsun