snowflake ğ
snowflake 38.2 ye kadar dr lar ateş düşürücüye gerek yok diyor canım. Henüz çpk yüksek değil, panil yapma. Ateş düşürcü mutlaka etki eder. Üzerini aç bebesin tek kat kalsın. Bebekler sandığımızdan dayanıklıdır. Geçenlerde bizim ateş 39.3 e kadar yükseldi. Boğaz enfeksiyonuymuş, şükür kolay atlattk dr un verdiği ilaçlarla, sakin ol.