MR-Alparslan Ezgiasya bizde şehir hastanesinde yapalım dedik onlar böyle söyleyince özele yöneldik başka devlet hastanesi arastırmadım
MR-Alparslan Ezgiasya önümüzdeki ay nasip olursa onursal beyi düşünüyorum. Herkes cok memnun kalmış bende cok arastırmadım henüz