Merhabalar
Kış ayında kcw uyku tulumunu kullandım.. sımdı yıne lcw
https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/LC-WAIKIKI/erkek-bebek/Tulum/3501816/594493 aldım. Ama üstüne örtmem gerekiyor . Örtüncede bebek terliyor..
Yanlış mı kullanıyorum.. yada yazlık üstüne örtmeyeceğim uyku tulumu öneriniz var mı ?
Teşekkürler şimdiden 🙏🏻