Kızlar biraz önce post açmıştım bebeğim yataktan düştü alın bölgesini çarptı ve şişti hemen. Ağlaması 3 dakkika bile sürmedi hemen sustu ama çarpma sesi aşırı şiddetli geldi bana. Hastaneye gittik tepkileri gayet normal dediler yani iyi tepki veriyor herzamanki gibi tomografi çekmemize gerek yok dediler ultasonla baktılar şiş yerine iyi görünüyor dediler. Tomografi veya röntgen çekmek için sakin olması gerek dediler bu yüzden de narkoz vermeliyiz ama şu an vermemiz tehlikeli olur dediler. Yani kesinlikle çekmeyi reddetiler. Kusma gibi durum olursa göz bebeklerinde değişiklik veya tuhaf davranış hemen getirin dediler. Şu an uyudu cünki uyku saati baya geçti 1 saat oldu düşeli. Ama benim yinede içim hiç rahat değil ya ne yapacağımı bilmiyorum 😫😫😫😫